Kolekce od Heidi Klum slibuje pestrost a módní trendy. K jejímu uvedení v Lidlu by mělo dojít ještě letos, konkrétně ve druhé polovině roku. „Doufám, že se bude má kolekce lidem líbit. Její příprava mě opravdu bavila. Lidl klade stejně jako já velký důraz na výrobky, které jsou kvalitní a za skvělou cenu. Móda by totiž měla být nejen zábavná, ale každý by měl mít i možnost si ji dovolit," komentovala Heidi Klum oznámení své spolupráce s Lidlem.

Heidi Klum se stala také tváří módní kampaně Lidlu, kterou startuje dlouhodobý projekt s názvem „Lidl Fashion Week". V rámci tohoto projektu Lidl představí svou mezinárodní nabídku oblečení. „Lidl Fashion Week" se bude konat několikrát do roka ve všech zemích a řetězec během něj vždy nabídne jednu konkrétní módní kolekci. Projekt odstartuje právě s uvedením kolekce Heidi Klum.

Není to poprvé, co Lidl spojuje svou značku i propagaci se jmény reprezentujícími luxus. V roce 2013 se tvářemi jeho tehdejší dlouhodobé kampaně stala kuchařská esa české a slovenské kuchyně, konkrétně šéfkuchař českého hotelu Radisson Blu Alcron Roman Paulus a slovenský šéfkuchař Marcel Ihnačák, oba držitelé michelinské hvězdy.