IT

Taťána Gregor Brzobohatá podpoří notebooky HP. Kvůli seniorům

29. červen 2017 četba na 2 minuty
Taťána Gregor Brzobohatá v kampani HP

Taťána Gregor Brzobohatá v kampani HP

Foto: HP

/ VIDEO / Bývalá Miss World Taťána Gregor Brzobohatá se stala tváří prémiové řady notebooků HP. Modelka se objeví ve dvou internetových spotech. HP pro změnu přispěje prostřednictvím dražby notebooku HP Envy 13 její nadaci Krása pomoci, zaměřenou na pomoc seniorům.

Bývalá Miss World Taťána Gregor Brzobohatá se stala ambasadorkou nového portfolia notebooků HP. Firma na oplátku podpoří projekt Doma bez obav, který připravuje Brzobohaté nadace Krása pomoci. Nadaci modelka založila v roce 2008, její činnost se zaměřuje na seniory, jimž zajišťuje dobrovolnickou sociální péči.

Aktuální kampaň HP odstartovala 19. června a je rozdělena na dvě části. První část se týká rodinné řady produktů HP Spectre x360 a zahrnuje spot, který poběží na Youtube a v sociálních sítích a zachycuje modelčin den. Druhá část kampaně se pak vztahuje k dražbě v současnosti nejvýkonnějšího notebooku HP Envy 13 přes Aukro, k níž má dojít v červenci. Výtěžek dražby půjde na projekt Doma bez obav. Notebook má obchodní cenu kolem 36 tisíc korun, ale pro dražbu byla jako základní hranice určena cena dvacet tisíc. Aukce poběží jeden měsíc.

Projekt Doma bez obav má podporovat seniory a jejich blízké ve chvílích, kdy dojde ke zhoršení zdravotního stavu a omezení soběstačnosti staršího člověka. Cílem je, aby senior mohl zůstat ve svém přirozeném domácím prostředí a vyhnout se ústavní formě péče. V rámci projektu má nadace navazovat na nemocniční péči a zajišťovat bezplatné koordinátory, kteří seniora a jeho rodinu navštíví doma, nastaví péči, zajistí dávky, pomůcky a služby a nabídnou praktické tipy. Rodiny pak dál sledují a koordinují péči podle změn v životě seniora.

Dražbu podpoří další video s modelkou Brzobohatou. Celá kampaň je podle zástupců HP čistě lokální, vznikla ve spolupráci s agenturou BPR - Bohemia Public Relation a mediální agenturou Attention! Media. Poběží pouze online, na Youtube a na sociálních sítích firmy a modelky (Facebook a Instagram).

Není to poprvé, co modelka v zájmu své nadace spojila své jméno s nějakou firmou či značkou. V loňském roce se stala tváří výrobce a distributora léčiv a léčivých přípravků Hartmann – Rico a vystupovala v kampaních propagujících jeho výrobky. Založila také pacientské sdružení Antimeningokok a objevila se v osvětových kampaních zaměřených na prevenci a léčbu meningokokového onemocnění.