Mladí a neklidní

CzechTourism láká mileniály u nás i ve světě na barokní techno

20. červen 2017 četba na 3 minuty
Video CzechTourismu propojuje techno s barokními paláci

Video CzechTourismu propojuje techno s barokními paláci

Foto: Repro Youtube

VIDEO / Agentura pro podporu a rozvoj cestovního ruchu CzechTourism zveřejnila videoklip s hudbou Antonia Vivaldiho, inspirovaný obdobím baroka. Ve V klipu si zahrála finalistka Miss 2014 Veronika Kašáková, projekt dále podpořili youtubeři Weef, Restless Child a Creep, a to pomocí svých sociálních sítí.

Nový klip agentury pro podporu a rozvoj cestovního ruchu CzechTourism propojuje atmosféru technoparty s kulisami barokního paláce. Chce tak představit české baroko novým, netradičním způsobem.

Videoklip, který bude sloužit k propagaci České republiky, je určen nejen pro Česko a Evropu, ale i pro Latinskou Ameriku a Rusko. Tváří projektu se stala finalistka Miss 2014 Veronika Kašáková, ve svých sociálních kanálech
jej navíc propaguje řada mladých online influencerů – například youtubeři Weef, Restless Child a Creep.

„Hledali jsme cestu, jak přilákat mladší cestovatele za barokními památkami v Česku. Vsadili jsme na mladé tvůrce, kterým se podařilo propojit období baroka se současností. Videoklip plánujeme využít i v kampani propagující Českou republiku na zahraničních klíčových trzích," komentuje výsledek soutěže mladých tvůrců Martina Zikmundová z agentury CzechTourism. Projekt BarokoPlay chce podle ní oslovit specifickou cílovou skupinu mladých turistů a navazuje na dlouhodobou strategii positioningu České republiky jako země příběhů.

Pro tvorbu videoklipu oslovily CzechTourism spolu s reklamní agenturou WMC Grey, která vytvořila koncept projektu, studenty filmových škol. O jejich návrzích pak hlasovala veřejnost. Odborným garantem projektu se stal Štěpán Fok Vodrážka. Spot nakonec realizoval Dužan Duong, který v hlasování zvítězil.

"Baroko má mladým lidem stále co říct, což dokazuje i výsledné dílo, v němž se vydáváme na cestu, která plynule přechází mezi technoparty a barokním palácem. Mám velkou radost z toho, že CzechTourism hledá nové možnosti a kanály propagace České republiky a nebojí se ani neozkoušených cest," tvrdí Vodrážka.

"CzechTourism chtěl oslovit mladší publikum. Proto jsme přistoupili k vytvoření videoklipu. Tvůrce jsme hledali veřejně a už jen jeho výběr na sebe přitáhl velkou pozornost," doplňuje kreativní ředitel WMC Grey David Suda. Natáčení se odehrávalo na několika barokních lokacích po celém Česku, v klipu se objevuje například barokní zámek ve Vranově nad Dyjí nebo barokní refektář kláštera dominikánů v Praze.

Cílovou skupinou jsou mladší cestovatelé, takzvaní mileniálové, neboli Generace Y. Tedy mladí lidé narození mezi lety 1986 a 1995, kteří velkou část svého času tráví na různých sociálních sítích, včetně Youtube.