Důkladná příprava a plánování jsou pilíře pro bezchybný provoz nejen u autoservisů. Odpovědní manažeři stojí stále častěji před výzvou, jak maximalizovat efektivní využívání personálních i technologických kapacit jejich provozu. Čelit těmto nárokům mohou nyní snadněji také díky aplikaci Plánovač dílny a servisu.

ukázka aplikace

Cílem této aplikace, která je bezprostředně navázána na monitoring příjezdu vozidel, je plná integrace životního cyklu servisních operací. „Když si zjednodušeně představíme standardní řetězec, který absolvuje každá zakázka, pak primárním bodem je objednávka servisních prací,“ představuje problematiku Peter Ščepánek, Business Development Director firmy Webcom. „Následně jsou to založení kontaktu nebo naplánování adekvátních úkonů a celý cyklus je finalizován uzavřením objednávky a předáním vozu zákazníkovi. Plánovač umožní servisům výrazně vylepšit péči o klienta a zajistit jeho maximální spokojenost a loajalitu.

Plánovač servisu umožňuje evidenci příjezdů na servis a pravidelné kontroly automobilů. Plánovač dílny sleduje reálný čas práce na zakázkách, snímá pracovní operace na dílně a usnadňuje plánování servisních prací. „Například jedna část aplikace zpracovává data o pracovní době jednotlivých mechaniků,“ pokračuje Ščepánek ve výčtu funkcionalit. „Princip Drag and Drop při plánování pracovních úkonů umožňuje danou operaci rozplánovat na více mechaniků a více dnů. Pokud je práce na objednávce přerušena, systém automaticky vyžaduje zadání důvodu a přiřazuje ji do rozpracovaných servisních objednávek. Stále se ale jedná jen o malý výsek z toho, co vše je naše aplikace schopna saturovat v servisním provozu.

Pracovníkům eviduje systém úkoly a připomínky, jež zobrazí v libovolné předvolené formě, online a na jakémkoli mobilním zařízení. Manažerům moderních autoservisů poskytuje Plánovač ideální nástroj nejen pro efektivní využívání pracovní doby zaměstnanců a zpětnou kontrolu jejich práce, ale i pro precizní komunikaci se zákazníky.

Jarmila Jelínková, Webcom