Loňský olympijský vítěz v judu Lukáš Krpálek a mistr Evropy do 23 let David Klammert hrají hlavní roli v nové kampani českého výrobce outdoorového oblečení Alpine Pro.
Kampaň, která v současnosti startuje v televizi a na digitálních kanálech, propaguje trika, mikiny, šortky a legíny. Kromě Krpálka s Klammertem v ní vystupují i další členové Českého svazu juda, jehož je Alpine Pro už druhým rokem partnerem. Kromě televize běží kampaň také v internetových médiích.
Televizní spot začíná záběrem právě na Krpálka s Klammertem, kteří cvičí spolu s ostatními judisty. Krpálek má na sobě bundu, Klammert si obléká tričko. V pozadí za nimi se objevují další reprezentanti, každý v jiném typu oděvu. Spot zachycuje prostředí tělocvičny a posilovny, v nichž se judisté připravují.
"S judisty spolupracujeme druhým rokem a i nadále v tom hodláme pokračovat. Líbí se nám jejich hodnoty a jsme přesvědčeni, že již brzy nebude Lukáš Krpálek jediným českým držitelem olympijské medaile," tvrdí Jan Došlý, který je od začátku letošního roku novým marketingovým ředitelem Alpine Pro.
Kampaň vytvořil interní marketingový tým firmy ve spolupráci s Petrem Billym a kameramanem Radimem Krumpolcem. "Zvládli jsme ji natočit za jeden den během březnového judistického kempu v Nymburce, kdy si sportovci odskočili od klasické tréninkové přípravy a věnovali několik hodin natáčení a posilování právě vzniku spotu," říká Došlý.
Judisté přitom nejsou jedinými sportovci, s nimiž firma aktuálně spolupracuje. Čtyřletý kontrakt s Alpine Pro má také kanoista roku 2016 Josef Dostál, kterého bude tato značka oblékat až do roku 2020. Dostál je dvojnásobný mistr světa v kategorii kajakářů a na čtyřkajaku z roku 2014 a bronzový medailista z letních olympijských her 2012 v Londýně na čtyřkajaku. V současnosti propaguje novou sportovní a jarní kolekci Alpine Pro.