Jiří Mádl se slovenskou herečkou Kristinou Svarinskou dovádějí v nové kampani značky Bohemia výrobce slaných pochutin Intersnack. Televizní spot režíroval Karel Janák, který oba mladé herce proslavil: S Mádlem natočil v roce 2004 jeho první velký filmový hit Snowboarďáci, se Svarinskou o deset let později úspěšnou komedii 10 pravidel jak sbalit holku. Teď je dal oba dohromady v reklamě, kterou chce Intersnack upozornit na český původ chipsů Bohemia. Kampaň s názvem "To si zamiluješ" (který lehce připomíná letitý slogan Kofoly "Když ji miluješ, není co řešit") vznikla v produkci Toaster Pictures.
Protože reklama se měla odehrávat podle představ zadavatele "na tradičním českém venkově", točilo se například v jihočeských vesnicích Záboří a Dobčice nedaleko Českých Budějovic, jež se vyznačují řadou dochovaných domů ve stylu selského baroka. Další záběry vznikly na Slapech.
Mezinárodní výrobce Intesnack se chce touto kampaní podle svých zástupců víc propojit s českou kulturou, proto také začne označovat balení svých výrobků symbolem Česká potravina, který od letošního roku zavedla Potravinářská komora. Podle marketingového manažera Intersnacku Ondřeje Širokého naváže na tuto první reklamní vlnu ještě další spot, představující značkovou inovaci Bohemia Kotlíkové. Autorem kreativního konceptu se stala agentura Adhackers.
Mádl se v reklamním světě řadí ke zkušenějším hercům, vystupoval například v kampani Fio Banky.
Jeho nejznámější reklamou se stala ale pravděpodobně kampaň Přemluv bábu z roku 2009, v níž se snažil spolu s Marthou Issovou apelovat na starší lidi, aby nevolili levici. Kampaň inspiroval podobný klip americké stand-up komičky a herečky Sarah Silverman, angažující se v tehfejších amerických prezidentských volbách ve prospěch Baracka Obamy.
Novou komunikační strategii zkouší také Královský pivovar Krušovice, který patří do portfolia skupiny Heineken. Ten byl v posledních letech reklamně spojen s postavou "Krále", ztvárněnou Vladimírem Černohorským, jenž bohužel loni v květnu zemřel. V nové kampani Černohorského nahradil mediálně daleko známější herec Václav Rašilov.
Také v tomto případě je nový koncept spojen s produktovou novinkou, a tedy i s obměněnou marketingovou strategií. Krušovice představují v reklamě za studena chmelený ležák, kteý uvedly na trh v únoru, a zaměřují na moment spotřeby „uznání", známém spíš ze světa whisky.
Rašilov nevystupuje v reklamních spotech příliš často, přesto se ale jeden z nich dokázal opravdu proslavit. Šlo o image spot portálu Centrum z roku 2003, který lidová slovesnost záhy po odvysílání překřtila na Bóbiku. Reklama s provokativní pointou, využívající stejný gag jako italská komedia Fantozzi (u nás známá pod názvem Zrození pana účetního) se stala ve své době událostí. Kroě Rašilova si v ní zahrála Barbora Halamová.
S novou kampaní, opřenou o zkušené herce, vyjede v příštím týdnu také T-Mobile, který chystá kampaň ke svým novým tarifům. Novým spotům, odehrávajícím se stejně jako poslední série v kabině dopravního letadla, vévodí opět Ivan Trojan v roli kapitána. Sekundovat mu budou Kateřina Klausová, Nikola Orozovič a Vladimír Škultéty, všichni v režii Dominika Miškovského. Kampaň z kreativní dílny agentury Saatchi & Saatchi poběží od 3. dubna do 31. května.
Trojan byl v únoru zvolen diváckým hlasováním v soutěži Prima Zlatá pecka nejlepším hercem v české reklamě roku 2016. Uvidíme, zda a kdo ho v letošním roce vystřídá. V každém případě mají komerční značky s jarem našlápnuto a pro herce si sáhli do aktuální první ligy.