Deloitte představuje v kampani osobnosti, oslovila i Töpfera a Kinského

Tomáš Töpfer v nové kampani společnosti Deloitte

Tomáš Töpfer v nové kampani společnosti Deloitte

Foto: archiv

Herec Tomáš Töpfer, mecenáš Constantin Kinský, řádová sestra Angelika, podnikatel Zbyněk Frolík a čtyři další osobnosti jsou hrdiny aktuální kampaně konzultační společnosti Deloitte. Všechny vystupují v samostatných medailoncích šířených po internetu. Možnost zpracovat medailon s osobním příběhem nabízí firma v soutěži i dalším lidem. 

Konzultační firma Deloitte spustila v Česku novou kampaň, která trochu připomíná někdejší dokumentární cyklus České televize GEN: Galerie elity národa. V osmi videích totiž Deloitte představuje názory a životní osudy osmi různých osobností, které podle ní svými aktivitami přispívají k rozvoji společnosti. 

V reklamě tak vystupují chirurg Tomáš Šebek, řádová sestra Angelika, IT expertka Bára Bühnová, ředitelka Designbloku Jana Zielinski, římskokatolický kněz monsignore Josef Suchár, herec Tomáš Töpfer, mecenáš Constantin Kinský (příslušník šlechtického rodu Kinských) a podnikatel Zbyněk Frolík, zakladatel a majitel výrobce nemocničních polohovacích lůžek Linet Group.

Zdroj: Youtube
Zdroj: Youtube
Zdroj: Youtube
Zdroj: Youtube
Zdroj: Youtube
Zdroj: Youtube
Zdroj: Youtube
Zdroj: Youtube

Každý z oslovených má svůj vlastní videomedailonek, v němž popisuje, co pro něj má v životě význam. "Cílem projektu je zviditelnit příběhy odvahy, důvěry, nadšení, zkušeností i znalostí. Hrdinové naší kampaně pomáhají druhým, což považují za přirozenou součást svých životů. Chceme je zviditelnit, šířit jejich životní zkušenosti, a na základě toho inspirovat další," prohlašuje vedoucí partnerka Deloitte ČR Diana Rádl Rogerová.

Leoš Mareš nechyběl ani na představení nového SUV Škoda Kodiaq. Zde ve společnosti Karla Gotta a jeho mluvčí Anety Stolzové

V Česku je nové reklamní médium - Leoš Mareš

Součástí projektu je také soutěž „Příběhy o věcech, které mají význam". Každý může ve dvaceti větách napsat svůj příběh o tom, na čem podle něj záleží, nebo posílat tipy na jedince, kteří takové věci udělali. Autorovi nejlepšího příspěvku slibuje Deloitte zajistit zfilmování jeho příběhu a oběd se zmíněnou Dianou Rádl Rogerovou.

Kampaň běží ode dneška na Youtube, na sociálních médiích a na speciálním webu Záleží na tom. Deloitte ji realizovala bez pomoci reklamní agentury. Autorkou kampaně je ředitelka brandu a PR Deloitte Advisory Eva Usai Blumental, texty obstarala její kolegyně Klára Vyskočilová a režii další kolega Michal Černich. 

Od citoslovců vyjadřujících úžas se chce město posunout nyní dál

Praha oživí svou turistickou značku, novou dělají tvůrci Lítačky

Mezinárodní konzultační společnost Deloitte otevřela svou první pobočku v někdejším Československu v září 1990. V současnosti má Deloitte v Česku kolem tří desítek partnerů a funguje v Praze, Brně, Ostravě a Plzni. Její české zastoupení patří mezi největší kanceláře Deloitte ve střední Evropě.

Akční letáky