Televize Mňam a Mňau se mění: přibudou kuchaři a reklamy

Mňau TV

Mňau TV

Foto: S&B Broadcasting

Provozovatel televizních kanálů Mňam TV a Mňau TV, společnost S&P Broadcasting, představil jejich nové tváře. Současně oznámil vznik dalších tří kanálů a záměr vstoupit na internet a do tisku. 

Stalo se vám už, že na všech programech běžely reklamy, tak jste přepli na "zvířátka" vysílaná na Mňau TV? Televizní kanál, který má za sebou rok vysílání a opírá se o zábavná videa se zvířaty, se nově začne výrazněji profilovat jako dětský, ale také do svého vysílání přibere reklamní bloky. Protože k 1. březnu skončil ve vysílání DVB-T, kde ho nahradila O2 TV, poběží nově v satelitní televizi Skylink. Spolu s kanálem o vaření Mňam TV zde bude součástí základního balíčku.

Průkopníkem ve využívání statistiky pro sport byl basebalový klub Oakland Athletics

Statistikou ke štěstí. Analytika ovládla sport

Dva roky existující kanál Mňam TV zase kompletně změní svou podobu - ustupuje od převzatých pořadů Jamieho Olivera a Gordona Ramsaye a hodlá se úplně opřít o původní tvorbu, pro niž najal české i jednoho anglického kuchaře. Oznámil to Pál Milkovics, generální ředitel společnosti S&P Broadcasting, která oba kanály provozuje.

Současně avizoval další změny: V dubnu chce firma spustit online platformu www.imnam.cz, a dále uvést na trh tištěný gastronomický magazín Mňam v nákladu 10 tisíc výtisků, který má být distribuován zdarma registrovaným čtenářům (financovat ho má inzerce). S&P Broadcasting navíc hodlá rozšířit své televizní portfolio o tři nové kanály: Kutil TV, MUDr TV a Trhák TV.

Kuchařů v televizi není nikdy dost

Obsah Mňam TV budou nově tvořit pouze původní kuchařské pořady z vlastní produkce, pro které její provozovatel angažoval řadu kuchařů od profesionálů po blogery.

Televize tak začne vysílat show "Chlap za plotnou" s Martinem Polačkem, "Tetovaný chef" s Markem Pavalou, "Sladká Adie" s Adélou Suchomelovou, "Veget s Klárkou" s Klárou Hájkovou, "Láďův Orient Express" s Ladislavem Dvořákem a "Lukovo spokojídlo" s Angličanem Lukem Grunshawem.

Zdroj: S&P Broadcasting
Zdroj: S&P Broadcasting
Zdroj: S&P Broadcasting
Zdroj: S&P Broadcasting
Zdroj: S&P Broadcasting
Zdroj: S&P Broadcasting

Polačko se zaměří na rodinná jídla. Pavala na středoevropskou kuchyni, Suchomelová na designově propracované sladkosti, Hájková na bezmasou kuchyni, Dvořák na asijská a Grunshaw na karibská a britská jídla.

Internet, ilustrační foto

Internetová reklama získala loni téměř 20 miliard a chce další růst

Televizi doplní od 1. dubna už zmíněná webová platforma imnam, která by měla kromě receptů a videotéky Mňam TV nabídnout i další obsah z oblasti gastrononomie, a tištěný magazín Mňam.

Na Mňau TV přibudou reklamy

Televizní kanál Mňau TV chce jeho provozovatel víc profilovat jako kanál určený dětem a jejich matkám. Ty se tak dočkají nového grafického zpracování, nového pořadu "Zprávy ze světa zvířat" a také nově reklamních bloků. Ve vysílání jinak nadále zůstanou zábavná videa ze světa zvířat, která jsou rozdělena do různých cyklů pojmenovaných třeba "Čas na hraní" "Děti a mazlíčci", "Zvířátka v divočině" a podobně. Videa se svými mazlíky mohou zasílat i diváci.

Přijde Kutil, Doktor a Trhák

Tři nové kanály, s nimiž chce S&B Broadcasting odstartovat, vycházejí z populárních témat domácího kutilství, péče o zdraví a lovení slev. Kutilům se bude věnovat kanál Kutil TV, který slibuje "expertní rady, tipy a triky" a má odstartovat ještě před létem. Na zdraví a životní styl se zaměří kanál MUDr TV, na slevy v oblasti elektroniky, cestování, gastronomie a podobně pak pořad Trhák TV. oba mají vysílat nepřetržitě 24 hodin denně sedm dní v týdnu v Česku i na Slovensku, datum jejich spuštění ale zatím nebylo uvedeno. 

Akční letáky