Budoucnost médií
Vltava Labe Media cílí svou novou magazínovou přílohou na ženy

Deník Ženy
Foto: Vltava Labe Media
Vydavatelství regionálních deníků Vltava Labe Media uvádí na trh novou měsíční magazínovou přílohu Deník Ženy. Ta bude vycházet vždy poslední čtvrtek v měsíci a zaměří se na ženy se zájmem o veřejné dění.
První číslo nové magazínové přílohy Deník Ženy vyjde zítra v počtu 32 stran. Příloha bude vycházet vždy poslední čtvrtek v měsíci a cena vydání Deníku s přílohou se nemění.
Nová příloha Deník Ženy je podle šéfredaktorky Bohumily Čihákové koncipována jako inteligentní měsíčník, zaměřený na perspektivní kategorii žen s vlastním názorem a zájmem o veřejné dění, ve věku od 35 let. „Když si chci odpočinout a utéct pryč od všedních starostí, koupím si časopis, čokoládu, hodím nohy na stůl a čtu. Milé čtenářky, udělejte alespoň jednou za měsíc totéž," říká Čiháková.
Příloha má nabídnout čtenářkám Deníku nové trendy v kosmetice, módě, zdravém životním stylu a chybět nebudou ani recepty. Důležitou součástí nového magazínu budou rozhovory s úspěšnými a inspirativními Češkami a profily zajímavých mužů.
První číslo suplementu tak přináší rozhovor s televizní moderátorkou Ivetou Toušlovou, průvodkyní pořadu České televize Toulavá kamera, kteý učí Čechy opět cestovat po Česku. Módou provede čtenářky návrhářka Petra Balvínová a v rubrice Podle muže se objeví herec Patrik Děrgel. Grafickou podobu přílohy vytvořil art director Jiří Bušek.
Češi ve světovém tisku: Babiš bude premiér, Zeman vyvolává hněv Čechů
Po loňském relaunchi konceptu Deníku jde už o jeho čtvrtou magazínovou přílohu. Od září 2016 vychází každý první čtvrtek v měsíci suplement Bydlení, součástí pátečního vydání je TV magazín a v sobotu vychází Deník Víkend.