Německá automobilka Volkswagen, jejíž součástí je i Škoda Auto, ve čtvrtek 16. 6. 2016 zveřejní plány do roku 2025, tzv. Strategii 2025. Ta má udávat další směr v době, kdy koncern čelí největší krizi v historii firmy.
Loni byl VW v USA obviněn z toho, že do dieselových verzí svých aut montoval software, který upravoval emise dusíku. Automobilka to přiznala a bude muset vyplatit miliardy eur jako odškodné.

Nový šéf podniku Matthias Müller bude ve Wolfsburgu podrobněji informovat o dalším směřování koncernu, který by letos měl prodat nejvíce aut na světě.

Kromě důrazu na elektromobilitu, se VW zaměří na další digitalizaci vozů a větší nezávislost dvanácti koncernových značek. "Pokud se zaměříme na správné věci a budeme je dělat správně, pak má naše společnost velké možnosti do budoucna. O tom jsem přesvědčen, " řekl v květnu Müller na jednání manažerů v sídle firmy.

Automobilka by se podle Müllera neměla bát konkurence firem ze Silicon Valley jako je Apple a Google. Nový obchodní model by měl zajistit i vyšší tržby za služby, které budou spojeny s mobilitou obecně. No nové koncepci od začátku tohoto roku pracuje na 250 lidí, dodal šéf německé automobilky.