Reklama nás degraduje, stěžovali si během prvního pololetí muži i ženy
1 / 6
Zavřít galerii
close
info
archiv
Kritikům vadilo zejména to, že je na očích dětí. Arbitrážní komise ale všechny stížnosti zamítla.
close
info
archiv
Proti reklamě výstavy Body přišlo vůbec nejvíc stížností za celé pololetí.
close
info
archiv
Na své vnitřní straně skrývaly návod na koktejl Včelka Mája. Děti ho neměly spatřit. Ale spatřily. Stížnost byla shledána důvodnou.
close
info
archiv
Nákrčníky kolem hrdel lihoviny Nicolaus, jak je měl vidět spotřebitel.
close
info
archiv
Kamil Střihavka nehraje v RockOpeře Ježíše a nadto může urážet věřící. Stížnost byla shledána důvodnou.
close
info
archiv
"Reklama na Hyundai i30 je zcestná. Cílem pohybu autem po silnici není ujet všem, ale dojet do cíle bez ohrožení sebe i druhých," psal stěžovatel. Stížnost byla zamítnuta.