Šlo skutečně o malé vozítko s délkou 2,5 metru
Zdroj: Smart
První generace vozu Smart se začala vyrábět v roce 1998
Zdroj: Smart
Roadster byl v nabídce od roku 2003. Šlo o prodloužený model na téměř 3,5 metru s turbomotorem s objemem 0,7 litru. Výkon mohl být až 82 koní
Zdroj: Smart
Auto mělo skvělé jízdní vlastnosti
Zdroj: Smart
A zajímavě působil také interiér
Zdroj: Smart
Motor je stejně jako v klasickém Smartu uložen nad zadní nápravou
Zdroj: Smart
Kromě roadsteru se nabízelo také kupé
Zdroj: Smart
V letech 2004 až 2006 byl v nabídce také tento Smart Forfour. Po technické stránce to byl sourozenec Mitsubishi Colt. Příliš velký úspěch neměl
Zdroj: Smart
Smart ForRail dostal ocelová kola a mohl na koleje
Zdroj: Smart
Druhá generace vstoupila na trh v roce 2007. Auto narostlo skoro o dvacet centimetrů
Zdroj: Smart
Během celé své existence Smart představil množství konceptů. Toto je Crosstown
Zdroj: Smart
Do nabídky se opět vrátil čtyřdveřový čtyřmístný Smart. Tentokrát je spřízněný s Renaultem Twingo
Zdroj: Smart
Druhá generace byla k mání pouze ve dvou karosářských provedeních. Tím druhým byl kabriolet.
Zdroj: Smart
Některé kreace se Smarty vypadají úsměvně
Zdroj: Smart
Svého času koketovala automobilka vlastněná koncernem Daimler, že se pustí i do jednostopých strojů
Zdroj: Smart
Koncept Smart ForSpeed byl elektrický kabriolet představený na autosalonu v Ženevě v roce 2011
Zdroj: Smart
I elektrickém mikro pick-upu
Zdroj: Smart
O rok později značka ukázala svoji představu o maličkém crossoveru
Zdroj: Smart
Zní to neuvěřitelně, ale tento model s označením SmartforJeremy se skutečně vyráběl a prodával
Zdroj: Smart
Třetí generace je v nabídce dosud
Zdroj: Smart
Interiér působí vcelku útulně
Zdroj: Smart
Zdroj: Smart
Model kabriolet v současné generaci je poměrně oblíbený
Zdroj: Smart
Všechny tři verze si lze koupit jak se spalovacím motorem, tak i s pohonem na elektřinu
Zdroj: Smart