Výsledek komunálních i senátních voleb pobavil internet
-
closeinfoRepro Facebook
Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"
-
closeinfoRepro Facebook
Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"
-
closeinfoRepro Facebook
Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"
-
closeinfoRepro Facebook
Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"
-
closeinfoRepro Facebook
Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"
-
closeinfoRepro Facebook
Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"
-
closeinfoRepro Facebook
Jiří Paroubek je také už léta vděčný objekt nejen internetového humoru
-
closeinfoRepro Facebook
"Český politický Mordor do Senátu neprošel"
-
closeinfoRepro Facebook
Své dostal i Tomio Okamura
-
closeinfoRepro Facebook
Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"
-
closeinfoRepro Facebook
Své dostal i Tomio Okamura
-
closeinfoRepro Facebook
Skutečnost, že o komunikaci Andreje Babiše v sociálních sítích se stará právě Prchal, vedla k řadě vtipů
-
closeinfoRepro Facebook
Polibek, který svému "marketingovému mágovi" Marku Prchalovi vtiskl Andrej Babiš po parlamentních volbách, nebyl zapomenut
-
closeinfoRepro Facebook
Babišem narychlo "vyčarovaný" kandidát na primátora Petr Stuchlík zaujal svými postřehy k módě
-
closeinfoRepro Facebook
Opulentních nákladů na kampaň si všimli i sledovaní autoři tweetů