2/16
Polibek, který svému "marketingovému mágovi" Marku Prchalovi vtiskl Andrej Babiš po parlamentních volbách, nebyl zapomenut

Polibek, který svému "marketingovému mágovi" Marku Prchalovi vtiskl Andrej Babiš po parlamentních volbách, nebyl zapomenut

Zdroj: Repro Facebook

Polibek, který svému "marketingovému mágovi" Marku Prchalovi vtiskl Andrej Babiš po parlamentních volbách, nebyl zapomenut

Polibek, který svému "marketingovému mágovi" Marku Prchalovi vtiskl Andrej Babiš po parlamentních volbách, nebyl zapomenut

Zdroj: Repro Facebook

Skutečnost, že o komunikaci Andreje Babiše v sociálních sítích se stará právě Prchal, vedla k řadě vtipů

Skutečnost, že o komunikaci Andreje Babiše v sociálních sítích se stará právě Prchal, vedla k řadě vtipů

Zdroj: Repro Facebook

Babišem narychlo "vyčarovaný" kandidát na primátora Petr Stuchlík zaujal svými postřehy k módě

Babišem narychlo "vyčarovaný" kandidát na primátora Petr Stuchlík zaujal svými postřehy k módě

Zdroj: Repro Facebook

Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"

Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"

Zdroj: Repro Facebook

Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"

Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"

Zdroj: Repro Facebook

Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"

Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"

Zdroj: Repro Facebook

Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"

Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"

Zdroj: Repro Facebook

Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"

Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"

Zdroj: Repro Facebook

Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"

Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"

Zdroj: Repro Facebook

Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"

Asi nejvíc to slízla od internetových vtipálků kampaň ANO, zejména kvůli horentním nákladům a "číslu na šéfa"

Zdroj: Repro Facebook

Opulentních nákladů na kampaň si všimli i sledovaní autoři tweetů

Opulentních nákladů na kampaň si všimli i sledovaní autoři tweetů

Zdroj: Repro Facebook

Jiří Paroubek je také už léta vděčný objekt nejen internetového humoru

Jiří Paroubek je také už léta vděčný objekt nejen internetového humoru

Zdroj: Repro Facebook

"Český politický Mordor do Senátu neprošel"

"Český politický Mordor do Senátu neprošel"

Zdroj: Repro Facebook

Své dostal i Tomio Okamura

Své dostal i Tomio Okamura

Zdroj: Repro Facebook

Své dostal i Tomio Okamura

Své dostal i Tomio Okamura

Zdroj: Repro Facebook