První obojživelná auta musela mít stožár na vlajku. Často končila na dně jezer
-
closeinfoVýrobci a archiv
Amphicar Model 770
-
closeinfoVýrobci a archiv
Amphicar Model 770
-
closeinfoVýrobci a archiv
Amphicar Model 770
-
closeinfoVýrobci a archiv
Amphicar Model 770
-
closeinfoVýrobci a archiv
Amphicar Model 770
-
closeinfoVýrobci a archiv
Amphicar Model 770
-
closeinfoVýrobci a archiv
Amphicar Model 770
-
closeinfoVýrobci a archiv
Amphicar Model 770
-
closeinfoVýrobci a archiv
Amphicar Model 770
-
closeinfoVýrobci a archiv
Gibbs Aquada
-
closeinfoVýrobci a archiv
Gibbs Aquada
-
closeinfoVýrobci a archiv
Gibbs Aquada
-
closeinfoVýrobci a archiv
Gibbs Aquada
-
closeinfoVýrobci a archiv
Gibbs Aquada
-
closeinfoVýrobci a archiv
Gibbs Aquada
-
closeinfoVýrobci a archiv
Gibbs Aquada
-
closeinfoVýrobci a archiv
Gibbs Aquada
-
closeinfoVýrobci a archiv
Gibbs Aquada
-
closeinfoVýrobci a archiv
Gibbs Humdinga
-
closeinfoVýrobci a archiv
Gibbs Humdinga
-
closeinfoVýrobci a archiv
Watercar Panther
-
closeinfoVýrobci a archiv
Watercar Panther
-
closeinfoVýrobci a archiv
Watercar Panther
-
closeinfoVýrobci a archiv
Watercar Panther
-
closeinfoVýrobci a archiv
Watercar Panther
-
closeinfoVýrobci a archiv
Watercar Panther
-
closeinfoVýrobci a archiv
Watercar Panther
-
closeinfoVýrobci a archiv
Watercar Panther
-
closeinfoVýrobci a archiv
Watercar Panther
-
closeinfoVýrobci a archiv
Watercar Python