-
Škoda Felicia je nepochybně nejhezčím autem, které mladoboleslavská automobilka v socialistické éře vyrobilaZdroj: Škoda-Auto
-
Vůz se využíval i pro propagaci úspěchů socialistického hospodářství a krás naší zeměZdroj: Škoda-Auto
-
S předchůdkyní Felicie, modelem 450, se fotila i Miss USA Charlotte Sheffield. Autorem snímků byl uznávaný fotograf Vilém Heckel.Zdroj: Škoda-Auto
-
Zde jsou oba vozy - 450 i Felicia pěkně pohromadyZdroj: Škoda-Auto
-
Technicky oba vycházely z modelu 440 - SpartakZdroj: Škoda-Auto
-
Motokov tehdy vyvážel Škodovky i do poměrně exotických zemíZdroj: Škoda-Auto
-
Hlavním rozeznávacím znakem mezi Škodou 450 a Felicií jsou křidélka na zadních rozích karosérie. Model 450 je neměl, Felicia anoZdroj: Škoda-Auto
-
Autu to opravdu výrazně přidalo na kráseZdroj: Škoda-Auto
-
Svého času se nabízelo i provedení s pevnou nasazovací střechouZdroj: Škoda-Auto
-
Dobový prospekt ukazuje, jak byla manipulace snadnáZdroj: Škoda-Auto
-
Tuto verzi má ve sbírce i Muzeum Škoda v Mladé BoleslaviZdroj: Škoda-Auto
-
Boční silueta vozu budila pozitivní emoce již od počátku prodejůZdroj: Škoda-Auto
-
Palubní deska nejdříve vyhlížela taktoZdroj: archiv redakce
-
Po modernizaci taktoZdroj: archiv redakce
-
Čtyřválec se zdvihovým objemem 1,1 litru měl výkon 50 koníZdroj: Škoda-Auto
-
Takto vypadal po vyjmutí z motorového prostoruZdroj: Škoda-Auto
-
Na zadních sedadlech nebylo místa nazbytZdroj: Škoda-Auto
-
Ovšem, tam stejně jezdily maximálně dětiZdroj: Škoda-Auto
-
Bílý interiér tomuto vozu slušelZdroj: Škoda-Auto
-
Felicia se dělala v Kvasinách, kde na to rádi vzpomínajíZdroj: Škoda-Auto
-
Každý rok se tu konají srazy majitelůZdroj: Škoda-Auto
-
Spanilá jízda je přehlídkou vozů s krásnými pastelovými barvamiZdroj: Škoda-Auto
-
Škoda se tímto vozem ráda chlubí i při různých příležitostech v cizině. Třeba v ČíněZdroj: Škoda-Auto
Vůz se využíval i pro propagaci úspěchů socialistického hospodářství a krás naší země
Zdroj: Škoda-Auto