Škodu Felicia začali vyrábět před 60 lety, její cena už přesahuje půl milionu
-
closeinfoŠkoda-Auto
Škoda Felicia je nepochybně nejhezčím autem, které mladoboleslavská automobilka v socialistické éře vyrobila
-
closeinfoŠkoda-Auto
Vůz se využíval i pro propagaci úspěchů socialistického hospodářství a krás naší země
-
closeinfoŠkoda-Auto
S předchůdkyní Felicie, modelem 450, se fotila i Miss USA Charlotte Sheffield. Autorem snímků byl uznávaný fotograf Vilém Heckel.
-
closeinfoŠkoda-Auto
Zde jsou oba vozy - 450 i Felicia pěkně pohromady
-
closeinfoŠkoda-Auto
Technicky oba vycházely z modelu 440 - Spartak
-
closeinfoŠkoda-Auto
Motokov tehdy vyvážel Škodovky i do poměrně exotických zemí
-
closeinfoŠkoda-Auto
Hlavním rozeznávacím znakem mezi Škodou 450 a Felicií jsou křidélka na zadních rozích karosérie. Model 450 je neměl, Felicia ano
-
closeinfoŠkoda-Auto
Autu to opravdu výrazně přidalo na kráse
-
closeinfoŠkoda-Auto
Svého času se nabízelo i provedení s pevnou nasazovací střechou
-
closeinfoŠkoda-Auto
Dobový prospekt ukazuje, jak byla manipulace snadná
-
closeinfoŠkoda-Auto
Tuto verzi má ve sbírce i Muzeum Škoda v Mladé Boleslavi
-
closeinfoŠkoda-Auto
Boční silueta vozu budila pozitivní emoce již od počátku prodejů
-
closeinfoarchiv redakce
Palubní deska nejdříve vyhlížela takto
-
closeinfoarchiv redakce
Po modernizaci takto
-
closeinfoŠkoda-Auto
Čtyřválec se zdvihovým objemem 1,1 litru měl výkon 50 koní
-
closeinfoŠkoda-Auto
Takto vypadal po vyjmutí z motorového prostoru
-
closeinfoŠkoda-Auto
Na zadních sedadlech nebylo místa nazbyt
-
closeinfoŠkoda-Auto
Ovšem, tam stejně jezdily maximálně děti
-
closeinfoŠkoda-Auto
Bílý interiér tomuto vozu slušel
-
closeinfoŠkoda-Auto
Felicia se dělala v Kvasinách, kde na to rádi vzpomínají
-
closeinfoŠkoda-Auto
Každý rok se tu konají srazy majitelů
-
closeinfoŠkoda-Auto
Spanilá jízda je přehlídkou vozů s krásnými pastelovými barvami
-
closeinfoŠkoda-Auto
Škoda se tímto vozem ráda chlubí i při různých příležitostech v cizině. Třeba v Číně