Legendární Velorex si pamatuje každý. Verzi se čtyřmi koly zná ale jen málokdo
-
closeinfoRadek Pecák
Také tyto Velorexy 435-0 se účastní různých srazů majitelů těchto vozítrek
-
closeinfoRadek Pecák
Bývají vždy ovšem v menšině
-
closeinfoRadek Pecák
Interiér je samozřejmě prostinký
-
closeinfoRadek Pecák
Nádrž byla umístěna pod přední kapotou
-
closeinfoRadek Pecák
Převažovaly šedé exempláře, občas se vyskytnou i v jiných barvách
-
closeinfoRadek Pecák
Ani zadní partie nebyla zrovna "sexy"
-
closeinfoRadek Pecák
Majitelům však rozhodně nechybí smysl pro humor a recesi
-
closeinfoRadek Pecák
Po demontáži části panelů karosérie vznikne takovýto kabriolet
-
closeinfoArchiv
Původně měla mít nová čtyřkolka Velorex laminátovou karosérii
-
closeinfoRadek Pecák
Také měl vzniknout malý "náklaďáček"
-
closeinfoRadek Pecák
V roce 1973 výroba Velorexů v Solnici skončila. V duchu tohoto jména však podnikatel Pavel Brída z Opavy zkonstruoval luxusní tříkolku Velor-x-trike
-
closeinfoRadek Pecák
Logo nakonec používá na jiných vozech
-
closeinfoRadek Pecák
Jsou to elektromobily se třemi
-
closeinfoRadek Pecák
i čtyřmi koly