Také tyto Velorexy 435-0 se účastní různých srazů majitelů těchto vozítrek
Zdroj: Radek Pecák
Bývají vždy ovšem v menšině
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je samozřejmě prostinký
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Převažovaly šedé exempláře, občas se vyskytnou i v jiných barvách
Zdroj: Radek Pecák
Ani zadní partie nebyla zrovna "sexy"
Zdroj: Radek Pecák
Majitelům však rozhodně nechybí smysl pro humor a recesi
Zdroj: Radek Pecák
Po demontáži části panelů karosérie vznikne takovýto kabriolet
Zdroj: Radek Pecák
Původně měla mít nová čtyřkolka Velorex laminátovou karosérii
Zdroj: Archiv
Také měl vzniknout malý "náklaďáček"
Zdroj: Radek Pecák
V roce 1973 výroba Velorexů v Solnici skončila. V duchu tohoto jména však podnikatel Pavel Brída z Opavy zkonstruoval luxusní tříkolku Velor-x-trike
Zdroj: Radek Pecák
Logo nakonec používá na jiných vozech
Zdroj: Radek Pecák
Jsou to elektromobily se třemi
Zdroj: Radek Pecák
i čtyřmi koly
Zdroj: Radek Pecák