Pravidla hry jsou jednoduchá: půjdete do obchodu a nakoupíte mléko, jogurty, tvaroh a sýry. Nesmíte si ale vybrat ty, které vám chutnají, ale takové, na nichž jsou ta správná loga. Tedy Klasa, Regionální potravina, vlaječka od Potravinářské komory či Biozebra. Celkem za ně musíte utratit aspoň stovku.

Doma si je vyfotíte, zaregistrujete se na webu „Akademie kvality" (to je ta letní sedmitýdenní bojovka, na kterou všichni dáme skoro 17 milionů korun), prozradíte tam své jméno, adresu, e-mail i telefon, pošlete fotku a můžete vyhlížet štěstí.

Kdo chce soutěžit, nesmí kupovat jogurty a sýry, které mu chutnají, ale takové, na nichž jsou ta správná loga.

Hlavně si schovejte účtenku z obchodu. A ne, abyste se při čekání na výhru do jogurtů a sýrů pustili! Musí pěkně ležet v lednici a čekat s vámi. Co kdyby vás následující týden neohlášeně kontaktoval promoční tým organizátora. Když si vás jako výherce vylosuje a zavolá, do 15 minut musíte někam v daném městě či obci naklusat i s účtenkou a všemi nerozbalenými nebo rozbalenými mléčnými výrobky. Prázdný kelímek po jogurtu vám bude k ničemu.

Soutěže zaštítěné Státním zemědělským intervenčním fondem, kterou organizuje pražská agentura 1 Year & More Production, se mohou účastnit všichni čeští občané nad 18 let. Děti, které by snad na takovou bojovku měly o prázdninách čas, jsou mimo hru.

Neváhejte! Soutěží, v níž můžete vyhrát i panáčka kvality (něco jako nahý igráček s konví na mléko), začíná velké roztáčení peněz daňových poplatníků na propagaci značek Klasa a spol. Dvouletá kampaň bude stát skoro 300 milionů korun.

Jenom za Klasu už stát z našich daní rozfrcal kolem dvou a půl miliardy. Komu je to pořád málo? Asi jen reklamním agenturám a kapitánům tuzemského potravinářského průmyslu.

O absurditě potravinářských kampaní se více dočtete v článku Kampaně, za něž EU promrhá miliardy.