Ital Matteo Farneti se už coby malý chlapec stal dětským modelem. Měl za sebou několik zakázek, ale ta nejdůležitější z nich přišla v roce 2005, když mu bylo 11 let. Právě tehdy si jej totiž všimla společnost Ferrero a rozhodla se právě jeho tváří ozdobit obal své legendární Kinder čokolády.

Výměna

Matteo Farneti v roce 2005 nahradil tvář Güntera Euringera, který se na obalu čokolády objevoval dlouhých 32 let, konkrétně od roku 1973. Günter se tehdy na obal dostal díky své matce, která pracovala v reklamní agentuře a která fotografii svého syna prodala výrobci čokolády za 150 euro. Günterovi rozhodnutí jeho matky přineslo velkou slávu a chlapec se takřka přes noc stal tím nejznámějším dítětem nejen v Německu, ale také například v Rakousku či ve Švýcarsku. A podobné slávy se pochopitelně dočkal i Matteo.

Slibná kariéra

Matteo využil svého úspěchu a pokračoval ve své kariéře modela. A dodnes se mu na tomto poli velmi daří. Mají o něj zájem nejrůznější módní značky a Matteo se objevuje v magazínech a na billboardech. Kromě toho se ale věnuje také cestování. Na svém Instagramu často sdílí různé zážitky a fotografie z cest. Navštívil například Austrálii, Spojené státy americké, Španělsko anebo třeba Francii.

Na začátky nezapomíná

Kromě fotografií z cest ale také Matteo čas od času vzpomíná i na své kariérní začátky. Několikrát se například s humorem podělil o fotografie, na nichž pózuje spolu s nejrůznějšími Kinder cukrovinkami.

Na spolupráci se společností Ferrero vzpomíná s láskou. V jednom z rozhovorů ji popsal jako „velmi krásnou zkušenost” a dodal, že na něj byla tehdy celá jeho rodina, a zejména pak babička, nesmírně hrdá.

Jeden obal, dva chlapci

V roce 2015 vypukla krátká kontroverze, když britský model Josh Bateson začal tvrdit, že oním chlapcem z obalu čokolády Kinder je on. Vše začalo ve chvíli, kdy si na svůj Instagram umístil selfie společně s obalem čokolády a kvůli jisté podobě s klučíkem na obrázku začali mnozí věřit, že jím Bateson skutečně je. Společnost Ferrero pak musela vysvětlovat, že pravým „dítětem Kinder” je Farneti.

Batesonova fotografie s balíčkem Kinder čokolády na sociálních médiích byla chybně interpretována jako důkaz. Bohužel už ale na vysvětlování bylo pozdě. Mnohá média se totiž této události chytila a začala psát články o tom, jak vypadá chlapec z obalu po letech, a mylně do svých textů zakomponovala právě fotografie Joshe Batesona.

Zdroje: vanityfair.it, parismatch.com, magicmaman.com