Cesta k vysněnému tělu

Asi každý, kdo se někdy pokoušel zhubnout, chápe frustraci, když se to zase nepovede. Přesto to není nemožné. Jen je nutné chytnout hubnutí konečně za správný konec. Pak požadované hmotnosti jistě dosáhnete. 

Klíčem k hubnutí bez pocitu strádání je zlepšení vašeho současného stravovacího a pohybového režimu přirozeným a rozumným způsobem. Tj. způsobem, který nebude moc ani málo. Hubnutí totiž není o tom nejíst, ale naopak jíst tak, aby tělo dostalo vše potřebné. 

Odsunutí posledních zprvu nepoddajných kilogramů vaší hmotnosti vám kromě dobrého pocitu ze sebe samých přinese také zvýšenou hladinu energie a více pohody. Chce to jen dodržovat pravidla zdravého životního stylu a na hubnutí jako takové nahlížet jako na komplexní veličinu. 

Prvním krokem je pochopení všeho, co právě děláte. Ačkoli se obvykle nedoporučuje počítat kalorie pro pohodový přístup k hubnutí, v případě, že nejste na konkrétním stravovacím plánu určeném pro hubnutí, sledování spotřeby vámi přijatých kalorií může být prospěšné.

Zamyslete se nad svými svačinkami. Jsou stejné "bohaté" jako snídaně nebo si vezmete kousek ovoce a zeleniny? Pokud nejste těhotná, nekojíte nebo se nepotýkáte s kolísající hladinou cukru v krvi, mohou vám více objemné svačinky při redukci váhy uškodit. Zapomínat byste neměli ani na hormonální rovnováhu, která se týká mužů i žen.

Tři minuty denně

Zbavte se všeho, co vás nutí hřešit. Sladkosti, pamlsky i alkohol, a ujistěte se, že jste ve svém nově nabytém programu za zdravějším a lepším já, co nejvíce důslední. Polevit byste neměli ani po prvních shozených kilogramech, což řada z nás nevydrží a ryche sklouzne ke starým návykům.

Jak zhubnout 5 kg za měsíc? 

Zdroj: Youtube

Upravit byste měli také svůj cvičební režim. Nebojte, nikdo vás nenutí trápit své tělo dvě hodiny denně v posilovně. Možná budete překvapení, ale k získání ideální váhy plně postačí cvičit 3 minuty denně. 

Ať už zvolíte rychlou chůzi nebo se oddáte józe a zachováte přízeň vámi vybrané aktivitě, výsledky se rychle dostaví. Možná dřív, než by vás napadlo. Pohyb vyžaduje pravidelnost. Bez té se ručička vaší váhy nikam nepohne. 

Zkusit můžete i starý známý plank neboli prkno. Jak na to? Představte si, že se chystáte udělat pánský klid, ale zastavíte se ve statické poloze s propnutými pažemi. Možná si říkáte, že to bude hračka, ale nenechte se mýlit. Vydržt v planku celé tři minuty chce opravdovou výdrž. 

Dobré je nepřepálit začátek a postupovat pomalu a opatrně. Začnete několika vteřinami a postupně svou výdrž prodlužujte. Jen řádně vykonaný trénink z vás nakonec udělá mistra. S každým dalším plankem poroste nejen vaše síla, ale také chuť vydržet déle. 

Nezapomeňte, že významnou roli při každé redukci hraje i zdraví střev. Zařazením probiotických a fermentovaných potravin do jídelníčku, jako je kysané zelí, kimči, kefír a miso, pomůžete udržovat zdravou rovnováhu střevních bakterií.

Zdroje: bettershapefitness.com.au, www.healthymummy.com, www.dailymail.co.uk