Dvojitá brada

Dvojité brady se ale nebojíme pouze na fotkách. Mnoho z nás tento problém trápí v reálu. Jak ho řešit, aniž byste museli podstoupit chirurgický zákrok? Pomůže vám Chris Dempers, specialista na zdraví a fitness. 

Dempers se problematikou nevzhledného podbradku zabývá už několik let. I proto je schopný objasnit příčiny dvojité brady a nabídnout praktické rady pro ty, kteří chtějí vytvarovat svou čelist bez zásahu plastického chirurga nebo estetického dermatologa. 

Podle Demperse hrají při vzniku dvojité brady významnou roli obezita a genetické faktory. S přibývající hmotností dochází k rovnoměrnému rozložení tuku po celém těle. Tuk se tedy objeví také v obličeji a v oblasti naší brady. 

Obezita však nemusí být jediným viníkem dvojité brady. Na vině může být i genetika, respektive fakt, že někteří lidé zdědí silnější nebo naopak měkčí linii čelisti bez ohledu na svou tělesnou hmotnost. 

Dempers zároveň zdůrazňuje, že přirozená štíhlost se nemusí nutně rovnat nízkému množství tělesného tuku. Je proto potřeba, aby byl každý jedinec, který chce optimální množství tělěsného tuku, v dobré kondici. Tj. dobře se stravoval a měl dostatek pohybové aktivity. 

Právě správný poměr zdravé stravy a pravidelného cvičení je podle Demperse nejúčinnějším řešením při odstranění dvojité brady. Dempers varuje, že rychlá a extrémní řešení často nepřinášejí trvalé výsledky. 

Co pomáhá

Pro ty z vás, které nadbytečný tuk v podbradku trápí a chcete se zaměřit na jeho redukci, Dempers doporučuje jednoduchou cestu, která s dvojitou bradou navždy zatočí. Je však potřeba důslednosti a notné dávky trpělivosti.

Cviky na odstranění dvojité brady: 

Zdroj: Youtube

Samozřejmě můžete volit cviky na posílení čelistí, které jsou určené k posílení svalů obličeje a krku a které mohou při správném a hlavně pravidelném praktikování potenciálně vylepšit linii čelisti. 

Nicméně Dempers varuje před nesprávnou a nadměrnou praxí, protože může vést k poruše temporomandibulárního kloubu. Navíc pouhé posílení svalů vás nadbytku tělesného tuku nezbaví. Dempers zdůrazňuje především význam komplexního přístupu zahrnujícího vyváženou stravu a důsledné cvičení.

Postačí 10 minut denně, alespoň 5 krát v týdnu. Začněte pomalu a postupné měňte životní styl. Choďte. Zařaďte do své denní rutiny krátké procházky, které jsou základem pro trvalé fitness návyky.

Využívejte fitness aplikace, abyste mohli sledovat příjem kalorií a získali více informací o zdravém životním stylu. Pokud vás pohyb nebaví, najděte si trenéra, který s hubnutím pomůže. Navíc díky němu získáte potřebou motivaci. Vyhněte se extrémnímu omezování kalorií: Dempers nedoporučuje přijímat méně než 1 200 kalorií denně a zdůrazňuje význam správné výživy pro celkové zdraví a trvalé hubnutí.

timesofindia.indiatimes.com, us.firenews.video, www.webmd.com