Od uvedení seriálu do vysílání uplynulo už neuvěřitelných osmačtyřicet let. Za tu dobu se samozřejmě mnohé změnilo, včetně vizáže herců. Zub času se na ni nich nevyhnutelně podepsal. I přesto jsou ale oba dva hlavní představitelé stále charismatičtí a na ulici by se za nimi nejeden člověk otočil. A to určitě nejen z důvodu, že by v nich poznali své seriálové hrdiny.
Krásnou Mariannu si v roce 1976 zahrála dcera francouzské herečky a amerického podnikatele Carole André. Carole se z uměleckých důvodů rozhodla používat pro svou kariéru matčino příjmení.
Dillinger je mrtvý i Felliniho Satyrikon
Maminka v době, kdy Carole vyrůstala a dospívala, točila v Itálii, tudíž dívka prožila začátek svého života právě tam. Z toho důvodu i její první filmové počiny byly z Itálie. Tím úplně prvním byl italský western Tváří v tvář. Pár let nato spolupracovala se dvěma poněkud kontroverzními italskými režiséry. Prvním byl Marco Ferreri a jeho snímek Dillinger je mrtvý, druhý pak Federico Fellini a jeho Satyrikon.
Nutno podotknut, že pro oba výše zmíněné umělce se jednalo o vztyčné body v jejich kariérách. Fellini za kontroverzní film o nejrůznějších lidských úchylkách a těch nejskrytějších zákoutích mysli získal Oscara za nejlepší cizojazyčný film.
Zdálo se, že Carole čeká hvězdná kariéra, nicméně hned po natáčení ji stihla krutá rána osudu. Její rodiče tragicky zahynuli a Carole se tak na chvíli z filmového světa stáhla. Se svou rodinou, která v tu dobu čítala partnera a malého synka se přestěhovala do Ameriky.
Zde se rozhodla vystudovat architekturu a bytový design. Pak následoval návrat do Itálie a její filmová kariéra pokračovala. Když se ohlédnete za její bohatou filmografií, televizním zpracováním i seriály, není to ovšem Sandokan, co bylo ji katapultoval mezi světové hvězdy. Tou osudovou rolí pro ni byla ta ve filmu Luchina Viscontiho, kde ve Smrti v Benátkách ztvárnila Esmeraldu. Díky tomuto počinu se Carole k Sandokanovi dostala.
Carole v sobě objevila také vášeň pro plavání, kdy se na to konto poté rozhodla pořádat i kurzy pro seniory. Dnes se ve filmech objevuje jen velmi sporadicky. Jejím momentálním zaměstnáním je práce ve filmových studiích Cinecitta, kde je ředitelkou marketingového oddělení.
Bedi má rád Česko a Česko má rádo Bediho
Herce Kabira Bediho asi netřeba více představovat. Letos, kdy už mu osmdesátka málem klepe na dveře, v sobě má stále tu jiskru v oku jako za mladých let, kdy se divačkám podlamovala kolena, jakmile se objevil v televizi coby neohrožený Sandokan.
Jeho ostře řezaná tvář s přibývajícími vráskami neztratila nic z toho, co měl i před téměř padesáti lety, když se Sandokan natáčel. To, že byl Sandokan v Československu tak oblíbený, mělo i jiné důvody než ty, že hlavní hrdina byl fešák. Kabir Bedi totiž nějakou dobu vyrůstal v opatrovnictví českého páru, když jeho matka musela v rámci mise pro OSN odcestovat z jeho rodné Indie.
Kabir Bedi dokonce i několikrát Česko navštívil osobně, jednou v rámci mezinárodního filmového festivalu pro děti a mládež Juniorfest a také jako host Show Jana Krause.
To, že je Bedi i téměř v osmdesáti letech stále fešák dokazuje i to, že po jeho boku stojí o třicet let mladší manželka. Už čtvrtá.