Co rozhodně nejíst

Alkohol je známý tím, že dehydratuje organismus, takže začít s občerstvením jako je popcorn, chipsy nebo preclíky, nemusí být nejmoudřejší volbou. Tyto pochoutky, ačkoli jsou chutné, přispívají k vysychání v ústech a celkové dehydrataci. Místo toho raději zvolte varianty, které hydrataci podpoří, jako jsou plátky okurky nebo meloun, abyste se před party dobře zavodnili.

I když je listová zelenina pro vaše tělo nepochybně prospěšná, vyrazit ven s tím, že jsme si k večeři dali jednoduchý salát, nemusí být nejlepší nápad. Ujistěte se, že vaše jídlo před večírkem obsahuje kvalitní zdroj bílkovin, jako je například kuřecí maso, které se tráví déle, což pomáhá zpomalit nárůst hladiny alkoholu v krvi.

Zásadní je vyhnout se určitým kombinacím jídel. Například nadměrné používání sójové omáčky k sushi může vést ke zvýšenému příjmu soli, což přispívá k dehydrataci – významnému faktoru obávané kocoviny.

Jakkoli se představa, že před večerem zhltnete horu mastných hranolek, může zdát lákavá, může se vám v žaludku vytvořit vrstva tuku, která zvyšuje pravděpodobnost pozdějších potíží. Uvědomte si, jak moc je tento pokrm zatěžující v případě, že jsme střízliví. Pokud je vám z něj těžko zastřízliva, , bude vám pravděpodobně dvojnásobně nepříjemně, když budete pod vlivem alkoholu.

Jaké potraviny mají zelenou

Pokud jde o nápoje, kofein se může zdát jako přítel pro udržení bdělosti, celkově však může zhoršit dehydrataci. Stejně tak se vyhýbejte zpracovaným potravinám s rafinovanými sacharidy a přidaným cukrem, protože je tělo rychle spotřebovává a postrádají ochranné účinky jiných potravin.

Nejlepší jídla před večírkem: 

Zdroj: Youtube

Je třeba se vyhýbat také potravinám s vysokým obsahem soli, protože mohou přispívat k dehydrataci a v kombinaci s alkoholem vytvářet začarovaný kruh. Chcete-li si zajistit skvělou noc, je nejlepší se tomuto cyklu zcela vyhnout.

Na druhou stranu mohou některé potraviny váš noční zážitek umocnit. Zvolte si potraviny s vysokým obsahem bílkovin, jako jsou vejce, které zpomalují vstřebávání alkoholu a udržují pocit sytosti. Kurkuma, skořice a citron jsou označované za látky, které jsou šetrné k játrům, takže jsou výborným doplňkem vaší rutiny před večírkem. Ořechy, oblíbená barová svačinka, nejen skvěle chutnají, ale také poskytují uspokojivé křupnutí bez nevýhod mastných alternativ.

Promyšlený výběr večeře před večírkem může výrazně ovlivnit celkový požitek z večera. Pokud se rozhodnete pro hydratační, na bílkoviny bohaté a k játrům šetrné varianty, můžete si připravit půdu pro nezapomenutelný večer bez následků v podobě politováníhodné historky z předchozího dne.

Zdroje: www.bustle.com, www.cosmopolitan.com, true-elements.in