Byť si mnoho (zejména mužů) z nás myslí, že autům rozumí, ve valné většině jsou naše znalosti nedostatečné pro odborné posouzení. Koupě kvalitní ojetiny je v mnoha ohledech a atraktivní, protože při dobrém výběru za svoje peníze dostanete atraktivnější automobil, který vám při poctivé údržbě odvede stejnou službu jako auto nové.

Jak na to?

Ikdyž kontrolou ojetiny před nákupem pověříte profesionály, měli byste vědět, na co chcete znát odpovědi:

  • Historie vozu (fungoval vůz jako taxi, pojistné události, zdali bylo kradené atd)
  • Stav nájezdu (odpovídá záznamům ze servisů i stavu vozu)
  • Skryté vady (vyplavené vozy, vážné bouračky bez řešení pojišťovnou)
  • Stav vozu a prvky výbavy (často prodejci inzerují výbavu, kterou auto nemá)

Na výše uvedené otázky nalezne profesionál odpovědi různými způsoby. Od kontroly přes databáze pojišťoven a servisů po kontrolu skrytých míst v interiéru a exteriéru, které odhalí, jaký život za sebou automobil má. Pro běžného kupujícího je ale důležité, jak se tyto odpovědi dozví a zdali jsou zjištěné skutečnosti vázány na záruky, že tomu tak skutečně je.

CarAudit - Co nezjistí, můžete reklamovat

Evropský marketplace Carvago.com svým zákazníkům před nákupem vozu posílá CarAudit, komplexní report o administrativním a technickém stavu vozidla před jeho koupí. Ten zohledňuje na 270 bodů kontroly a je zákazníkům doručován v přehledném dokumentu mailem. Carvago se navíc zavazuje, že pokud CarAudit neodhalí technický nedostatek, který se v prvním půl roce na vozu projeví, v rámci reklamace zjedná nápravu na vlastní náklady.

Podívejte se sami, jak takový CarAudit vypadá.

komerční sdělení