Recenze Toprankeru – jak naši práci hodnotí klienti (a proč)? Seznamte se

Foto: topranker.cz

Vše začalo tím, že nás oslovila majitelka společnosti provozující únikové hry v Ostravě. K online propagaci jejího podnikání měl sloužit web exitdoor.cz, jehož návštěvnost se po 6 měsících jeho existence pohybovala pouze ve vyšších desítkách návštěvníků. Naším úkolem bylo zajistit nápravu během tří měsíců a s minimálním rozpočtem. Následující případová studie SEO vám ukáže, jak jsme postupovali.

Přečtěte si recenzi Toprankeru a přidruženou SEO studii a získejte lepší povědomí o tom, co může optimalizace pro vyhledávače v našem podání obnášet!

Pochvalné recenze na Topranker nepadají z nebe. Podívejte se, s čím jsme se na začátku museli “poprat"

  • Web byl 6 měsíců starý.
  • Organická návštěvnost činila celkem 87 unikátních návštěvníků za měsíc.
  • Web neměl Rich Snippets a proto příliš nelákal k prokliku ve výsledcích vyhledávání.
  • Klíčovým slovům se nevěnovala prakticky žádná pozornost. Nadpisy ani podnadpisy stránek nebyly optimalizovány. Meta tagy byly bez klíčových slov.
  • Chybělo vnitřní odkazování.
  • Web měl pouze jedinou vstupní stránku.
  • Webu chyběl SSL certifikát.
  • Odkazový profil byl jen málo kvalitní a tvořily jej převážně spamové odkazy.
  • Stránkám chyběly texty.
  • Rovněž nebyla využita možnost platit kartou či zakoupit dárkový voucher - klientovi zbytečně ucházela příležitost k zisku.
  • Obrázky nebyly dostatečně optimalizovány. Společně se špatným nastavením ukládání do mezipaměti prohlížeče tím docházelo ke zbytečnému zpomalení načítání. Proč je rychlost načítání stránek důležitá se můžete dočíst zde.
  • Chybělo měření konverzí, díky němuž by si klient mohl udělat představu o nákladech na jednu konverzi.
  • Některé stránky byly zbytečně zaindexovány.

Které změny jsme provedli?

  • V první řadě jsme na webu vybrali ty z chyb, které lze v co nejkratší době napravit tak, aby byl zároveň účinek co největší.
  • Podle klíčových slov získaných analýzou jsme přistoupili k optimalizaci současných stránek a zároveň vytvořili nové.
  • Zkomprimovali a optimalizovali jsme obrázky.
  • Nastavili jsme ukládání do mezipaměti prohlížeče, aby se stránky snáze načítaly.
  • Meta tagy jsme doplnili klíčovými slovy. Optimalizovali jsme také nadpisy H1.
  • Vylepšili jsme vnitřní odkazování, aby respektovalo hierarchii stránek, vedlo návštěvníky na ty nejdůležitější z nich a zvyšovalo jejich umístění ve výsledcích vyhledávačů.
  • Upravili jsme také klientův profil na Google My Business a nasytili jej maximem informací.
  • Klientovi jsme doporučili motivovat zákazníky k zanechání zpětné vazby na Google Maps.
  • Ke zvýšení prokliků ve výsledcích vyhledávání jsme přidali Rich Snippets.
  • Zabránili jsme indexaci zbytečných stránek
  • Implementovali jsme systém měření konverzí podle chování uživatelů.
  • Na webu jsme založili rovněž blog věnovaný tématu únikových her, který by vhodně odpovídal na informační dotazy uživatelů.

Linkbuilding byl dalším krokem

Přirozeným pokračováním tzv. vnitřní optimalizace webu je pak vnější optimalizace, a to především v podobě budování zpětných odkazů.

  • Provedli jsme analýzu odkazových profilů konkurence a určili zajímavé weby, z nichž by stálo za pokus získat odkaz.
  • To se nám v řadě případů podařilo.
  • Aby byl klientův odkazový profil pestřejší a působil přirozeněji, navrhli jsme také plán pro psaní příspěvků s odkazy na nejrůznějších tematicky příbuzných fórech.
  • Pokračovali jsme také v tvorbě autoritních odkazů s anchory, které vedou na hlavní vstupní stránky webu.
  • Odstranili či přesměrovali jsme nefunkční odkazy.
  • Napsali jsme také tematické PR články obsahující odkazy na web zákazníka, a umístili je na autoritní weby.

Takhle rostla dle dat z Ahrefs organická návštěvnost i klíčová slova, pro něž byl web zaindexován.

Zdroj: topranker.cz

Výsledky naší práce se měsíc od měsíce začaly projevovat čím dál více. Po roce naší práce se počty návštěvníků webu zvýšily z 87 na 904 lidí měsíčně, což je nárůst o 939%. Web se zároveň začal pravidelně umisťovat mezi prvními pěti ve výsledcích vyhledávačů na relevantní místní dotazy

Grafy níže dokreslují vývoj i původ návštěvnosti webu (zdroj: similarweb.com).

Zdroj: topranker.cz

 

Zdroj: topranker.cz

Nutno podotknout, že k tomuto výsledku stačily pouhé 3 měsíce naší práce a web nadále pokračoval v růstu tzv. samospádem. K jeho úspěchu přispěl nepochybně také fakt, že místní konkurence nebyla příliš silná.

Zakončeme tuto SEO případovou studii samotnou klientskou recenzí:

Kateřina Tarková

Exit Door s.r.o. - Únikové hry

Pátráte po nejziskovějších metodách propagace vaší společnosti?

Pak jste na správném místě!

Investovali jsme do zlepšení organických pozic a také optimalizace placených inzerátů a z našeho pohledu dosáhl Topranker těch nejlepších možných výsledků.

A to navíc za velmi rozumné peníze a na výsledky jsme nemuseli čekat dlouho. Je to ten typ spolupráce, kdy jste si naprosto jistí, že se vám investované prostředky vrátí v maximální možné míře.

Děkujeme a těšíme se na další budoucí spolupráci!

Akční letáky