vyhledávač

5 kroků, které stojí za úspěchem v organickém vyhledávání
Reklama

5 kroků, které stojí za úspěchem v organickém vyhledávání

Pokud váš web není vidět ve výsledcích vyhledávání, potenciální zákazník se nemusí…
Recenze Toprankeru – jak naši práci hodnotí klienti (a proč)? Seznamte se
Reklama

Recenze Toprankeru – jak naši práci hodnotí klienti (a proč)? Seznamte se

Vše začalo tím, že nás oslovila majitelka společnosti provozující únikové hry v…
Vyhledávač, velký bratr i parazit na novinářské práci. Google slaví dvacetiny
Magazín

Vyhledávač, velký bratr i parazit na novinářské práci. Google slaví dvacetiny

Své dvacáté narozeniny slaví v úterý 4. září oficiálně společnost Google. Její příběh…
Vyhledávač, velký bratr i parazit na novinářské práci. Google slaví dvacetiny
Byznys

Vyhledávač, velký bratr i parazit na novinářské práci. Google slaví dvacetiny

Své dvacáté narozeniny slaví v úterý 4. září oficiálně společnost Google. Její příběh…
Boj na trhu letenek: Kiwi je drahé a cestující obírá, tvrdí portál Cestuj levně
Byznys

Boj na trhu letenek: Kiwi je drahé a cestující obírá, tvrdí portál Cestuj levně

Letecká doprava má za sebou v Česku velmi úspěšný červenec. Rozvoj s sebou ale přinesl…
Daniel Dočekal: Google nás chytřejšími nedělá
Publicistika

Daniel Dočekal: Google nás chytřejšími nedělá

Jakým způsobem nás ovlivňuje používání internetu a vyhledávačů? Vědci přišli se…
Svět „googlí" už 18 let. Češi deset let
Byznys

Svět „googlí" už 18 let. Češi deset let

Česká pobočka společnosti Google existuje deset let, česky naučila přes 100 produktů…
Petr Kováčik (šéf Skrz.cz): Sleva neznamená jen zlevnit produkt paušálně a všude
Byznys

Petr Kováčik (šéf Skrz.cz): Sleva neznamená jen zlevnit produkt paušálně a všude

Vyhledávač slev Skrz.cz během šesti let své existence vykročil ze segmentu slevových…
Vyhledávač slev Skrz.cz letos poprvé pokoří miliardu
Byznys

Vyhledávač slev Skrz.cz letos poprvé pokoří miliardu

Vyhledávač slev Skrz.cz oslavil na začátku srpna šest let své existence. Slevovému…
Americký Verizon koupil Yahoo!. Už nechce být pouhým operátorem
Byznys

Americký Verizon koupil Yahoo!. Už nechce být pouhým operátorem

Americký vyhledávač v konkurenci Googlu a Facebooku stále ztrácí půdu pod nohama…