Sociální sítě

Canon nabízí "práci snů": objíždějte svět tak, abyste každý den v roce měli léto

15. červen 2017 četba na 3 minuty
Zoë Kravitzová v kampani Canonu

Zoë Kravitzová v kampani Canonu

Foto: Repro Canon

Canon se zařadil mezi značky, jež v rámci své propagace nabízejí "práci snů". V jeho případě jde o hledání člověka, ochotného cestovat 365 dnů po světě tak, aby ho každý den provázelo léto. Soutěžit mohou i Češi, žádosti bude posuzovat Zoë Kravitzová.

Celý rok cestovat za létem po celém světě, navštívit řadu destinací od Lisabonu přes Melbourne po Brazílii a zveřejnit celkem 365 postů (jeden z každého dne cesty) na Instagramu coby inspiraci. Tak vypadá "práce", kterou v rámci své aktuální globální kampaně "Žij pro příběh" (Live for the Story) nabízí výrobce digitálních fotoaparátů Canon. Všechny přihlášky bude posuzovat americká modelka, herečka a zpěvačka Zoë Kravitzová.

FOTOGALERIE

Zoë Kravitzová v kampani Canonu Zoë Kravitzová v kampani Canonu Zoë Kravitzová v kampani Canonu

Zájemci se mohou do výběrového řízení na tuto pozici přihlásit tak, že nasdílejí na sociální síti Instagram svůj "nejpamátnější letní příběh" s hashtagy #LiveForTheStory a @CanonCZSK. Zpěvačka pak posoudí výpravnost a vizuální přitažlivost nafocených snímků a originalitu a inspirativnost příběhu. Vítěz bude na náklady Canonu cestovat celý rok po světě za sluncem a každý den sdílet další "letní příběhy".

„Léto je časem spontánnosti a prožívání okamžiků. Chceme lidi povzbudit k maximálnímu vychutnání každé sekundy, protože jakákoli z nich může přinést ten opravdu nejlepší příběh," tvrdí ambasadorka kampaně Kravitzová. Ta vytvořila v rámci této kampaně vlastní video, v němž popisuje svůj letní den v New Yorku. 

Do soutěže se mohou zapojit i Češi a Slováci. „Hledáme někoho, kdo bude inspirovat ostatní a dokáže realizovat myšlenku 'Live For The Story' poukazující na to, že každý okamžik má potenciál být důležitý a nezapomenutelný," tvrdí Ladislav Paleček, generální ředitel společnosti Canon Česká republika a Slovensko.

Kampaně s tématem "práce snů" nejsou v posledních letech nijak neobvyklé. Například turistický úřad australského státu Queensland vypsal v rámci podpory cestovního ruchu v roce 2009 výběrové řízení na pozici správce tropického ostrova Hamilton, jejíž náplní mělo být koupání, surfování, potápění a opalování na ostrově, spojené samozřejmě se sdílením zážitků na sociálních sítích. Tendr vyhrál čtyřiatřicetiletý bývalý charitativní pracovník Ben Southall z Británie. Austrálie poté začala vypisovat tendry na tyto a podobné pozice pravidelně.

I v letošním roce se objevily podobné nabídky. Například klub majitelů luxusních prázdninových domů z Tennessee hledá zaměstnance, který bude po dobu tří měsíců, od srpna do listopadu, cestovat po světě a testovat, jak se bydlí v různých přepychových nemovitostech. Ubytování, cestovní náhrady i plat pro výherce hradí klub.