Tohle vás dostane!

Žádný učený z nebe nespadl, radit vám ale každý bude jistě nejlépe, jak umí. Příkladem je i firma Cricketeer. Ta se v 70. letech proslavila především linií pánského oblečení a jak se zdá, také svými zaručenými radami, jak se vyhnout manželství. 

Oděvní firma Cricketeer vytvořila několik desítek let zpátky zajímavou reklamu, která kromě jiného radila mužům, jak co nejrychleji prchnout před nevěstou. 

Nutno podotknout, že rady, které hlásala, skutečně stály za to. Například radila mužům, aby svým milým v těch nejvášnivějších chvilkách říkali "maminko". Ti, co s tím přišli, jistě věděli, jak takové oslovení na ženu plnou vášně zapůsobí. 

Jejich rady šly ale mnohem dál. Muži dle nich měli svým budoucím ženám darovat ústní vodu. Obhájit to pak měli tím, že zdraví zubů je důležité. Ani tato rada se však nesetkala s přílišným pochopením. 

Muži měli před svými partnerkami suše přednést, že si jeden den v týdnu nechají na odpočinek. Ten měli následně strávit se svou první manželkou. 

Rady nad zlato

Správný muž měl ženě sdělit, že ačkoliv je poměrně zadlužený, s její pomocí se dluhy jistě zvládnou zaplatit. 

Pro více informací se podívejte na toto video:

Zdroj: Youtube

Firma Cricketeer pak s oblibou nabádala všechny muže, aby si dělali legraci z partnerčiných rodičů. Anebo, aby se nebáli říct, že jejich vlastní rodiče jsou bratranec a sestřenice. 

Muži se měli neustále drbat a nahlas vykřikovat, že dermatitida, kterou jim diagnostikoval lékař, je nakažlivá jen z 50 %. 

Rady, které měly mužům pomoci zbavit se budoucích manželek ještě dříve, než se manželství vůbec uzavřelo, byly skutečně radami nad zlato. 

Šlo především o znevážení partnerčiny rodiny, způsobů jejího oblékání a celkového vzhledu nebo také inteligence. Firma Cricketeer ve své reklamě radila, aby se ti, jež se nechtějí ženit, chovali jako typičtí "neurvalci". 

Místo šperku měli ženu obdarovat sadou činek, říkat jí, že mezi domácími mazlíčky je jistě ta nejkrásnější nebo ženu vybízet, aby chodila tři kroky za svým mužem. Důvodem měla být myšlenka, že přesně tak se projevuje úcta. 

Zdroje: www.vintag.es, earthlymission.com, www.buzzfeed.com